همایش نشان تجاری خراسان در سطحی بالا برگزار شد

امیرحسین اسدی، مدير كل دفتر خدمات كسب و كار وزارت صمت و دبير كميسيون ملي نشان ( برند):

جشنواره‌ها و همایش‌ها بسترساز هستند و این همایش هم کمک می‌کند تا بستری برای ارزش‌گذاری برند شکل بگیرد. باید از فردا اعلام شود که برندهای برتر و برنده، چه مسیری را طی کردند و چه سختی‌هایی را متحمل شدند تا برنده شوند.

متاسفانه در کشور ما برندها عمر زیادی ندارند، چون فناورمحور نمی‌شوند ولی در دنیا می‌بینیم که یک برند ۳۰۰ سال عمر دارد و از پدری به پسر می‌رسد چون فناورمحور هستند.

امسال در جشنواره مشهد نسبت به جشنواره‌‌ها در سایر شهرها شرایط به مراتب بهتر بود و برای جشنواره ملی قطعا باید از ظرفیت بالای خراسان استفاده شود. در این همایش از شاخص‌های استانداردی استفاده شده‌بود که برای جشنواره ملی امکان استفاده دارد. وظیفه دولت جز تسهیل‌گری و تنظیم‌گری نیست و نباید دخالت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید